Ons Team

Gedreven Experts bij Ricoh Business Center Rotterdam

Maak kennis met Ricoh Business Center Rotterdam team

Met een gedeelde passie voor innovatie en een diepgaande kennis van digitale transformatie staan wij klaar om uw organisatie te ondersteunen bij het optimaliseren van informatiebeheer, het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het realiseren van groei. Bij Ricoh Business Center Rotterdam geloven we in het belang van een hecht en divers team. Elk teamlid brengt unieke vaardigheden, expertise en perspectieven met zich mee, waardoor we in staat zijn om een breed scala aan uitdagingen aan te pakken en op maat gemaakte oplossingen te bieden. We hechten waarde aan teamwork, samenwerking en continue professionele ontwikkeling, waardoor we altijd op de hoogte zijn van de nieuwste trends en technologieën in ons vakgebied.
Marco de Smit

Inmiddels heb ik ruim 20 jaar ervaring met het helpen van organisaties in hun overgang van papier naar digitaal. Dit thema zal ook de komende jaren actueel zijn. Het geeft mij een voldaan gevoel om adviezen of oplossingen te leveren die onze klanten in staat stellen om hun zakelijke doelstellingen te realiseren. Win/Win, afspraak=afspraak en halfvolle glazen vertellen iets over mijn persoonlijkheid. Mijn Zeeuwse nuchterheid en ondernemende achtergrond vertellen iets over mijn kijk op zaken. Ik hou van uitdagingen waarbij van niets naar iets komen het centrale doel is. Kortom: Luctor et Emergo!

Patrick Lindhout

Welkom! Mijn naam is Patrick, een ondernemer met een sterke drive en een nuchtere instelling.

Als geboren Zeeuw breng ik die typische nuchterheid met me mee in alles wat ik doe. Ik geloof in hard werken en een no-nonsense aanpak. Mijn drive is mijn kracht. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en kansen om te groeien. Ik geloof in het creëren van waarde, het leveren van kwaliteit en het opbouwen van langdurige relaties met mijn klanten.

Mijn afkomst heeft me ook geleerd om met beide voeten stevig op de grond te blijven staan. Ik waardeer de eenvoudige dingen in het leven en geloof in eerlijkheid en integriteit in al mijn zakelijke interacties.

Met enthousiasme sta ik klaar om u te helpen uw zakelijke doelen te realiseren. Laten we samen bouwen aan een succesvolle toekomst!

Bas van Keulen

Als geboren Zutphenaar woon ik inmiddels ruim 8 jaar met veel plezier in het mooie Rotterdam. De stad heeft mij zowel op persoonlijk als zakelijk vlak veel gebracht en het is dan ook niet voor niets dat ik juist hier ben gaan ondernemen! Met de juiste mindset is er voor ieder probleem een oplossing, of zoals Jules Deelder al zei: ‘’Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbeperkt als daarbuiten’’.

Mijn ambitie is om zoveel mogelijk organisaties te helpen met het verbeteren van bedrijfsprocessen en het optimaliseren van het bedrijfsresultaat. Naast dat het geweldig is om aan je eigen onderneming te bouwen zie ik als het mijn missie om persoonlijk contact terug te brengen in onze branche. Waar veel van onze collega-bedrijven vanuit kostenoogpunt centraliseren en steeds onpersoonlijker worden geloof ik heilig in de kracht van lokaal ondernemen. Mijn belofte? Professioneel advies, afspraak=afspraak en altijd reactie binnen 24 uur!

Patricia Proost

Frontoffice

Mijn naam is Patricia Proost en ik ben geboren Rotterdamse en werk in de functie van frontofficemedewerker. In deze rol heb ik met veel plezier contact met klanten en potentiële nieuwe klanten.

Waar mogelijk help ik onze klanten zelf en anders plan ik afspraken voor de collega’s van sales. Aarzel niet om contact op te nemen als ik u ergens mee kan helpen.

Renate Roovers

Finance

Ik verzorg de financiële administratie voor Ricoh Rotterdam, dus heeft u een vraag over uw factuur of de betalingen neem dan gerust contact met mij op.

Marlies Kelderman

Salessupport

Hoi, ik ben Marlies en ben verantwoordelijk vanaf het moment van offerte tot uitlevering van uw order voor Ricoh Rotterdam. Met mijn oog voor detail en korte lijnen met collega’s, leveranciers en financieringsmaatschappij zorg ik voor een vlekkeloze afhandeling van uw bestelling. Heeft u vragen aan mij, neem dan gerust contact op.

Gratis contract analyse

Het gemiddelde printercontract wordt afgesloten voor 5 jaar. Door verandering van werkprocessen zien we vaak dat overeenkomsten niet meer aansluiten bij de actuele situatie.

In veel gevallen is er ruimte voor contract verbeteringen, optimalisatie en kostenbesparing. Geef uw contractgegevens aan ons door en wij brengen een gratis analyse en advies uit.

Op uw eigen tempo de transitie maken van papier naar digitaal, terwijl wij u begeleiden.

Wij begrijpen de uitdagingen die gepaard gaan met informatielogistiek en helpen u op maat, waar je je ook bevindt in de digitalisering. Samen zetten we de volgende stap naar een papierloze toekomst. Ontdek vandaag nog hoe wij uw bedrijf kunnen transformeren.

Ontvang een Persoonlijk Contractvoorstel Geef uw einddatum door aan Ricoh Business Centrum Rotterdam

Ontdek hoe Ricoh Business Center Rotterdam u kan helpen met een op maat gemaakt contract dat aansluit op uw specifieke behoeften en huidige contracteinddatum